Vienas didžiausių komercinių bankų signalizuoja klientams apie naują pavojų dėl sukčių, kurie gali padaryti nuostolių.
„Pastebime suaktyvėjusius sukčius ir jų siunčiamus laiškus su melagingomis nuorodomis.
Sukčiai siunčia e. laiškus, kuriuose apsimeta SEB banku ir ragina prisijungti prie savo „profilio“ ir peržiūrėti „naujus kainoraščius“, – tikrame laiške klientams nurodo bankas.
Esą sukčiai taip pat tobulėja ir seka bankų naujienas:
„Iš tiesų neseniai įsigaliojo atnaujinti SEB banko paslaugų ir operacijų kainynai bei paslaugų planai, taip pat atnaujinome ir mobiliąją programėlę.
Todėl iš pirmo žvilgsnio laiškas gali atrodyti tikras ir nesuklastotas – laiške klaidų yra nedaug, jo išdėstymas panašus į tą, kurį naudojame mes.“
Tačiau bankas ragina suklusti, nes netikro laiško siuntėjo vardas – info@seb.lt, tačiau siuntėjo vardą galima parinkti bet kokį.
„Todėl visad atkreipkite dėmesį į siuntėjo e. pašto adresą, o šiuo atveju jis – apgavikiškas SMS ir e. laiškuose mes niekada nesiunčiame nuorodų, kuriose prašome klientų prisijungti prie interneto banko ar kitos aplinkos įvedant savo duomenis ir / ar PIN kodus“.
Bankas primena, kad jei turite įtarimų dėl netikrų interneto svetainių, įtartinų nuorodų, fiktyvių e. laiškų, SMS žinučių, praneškite apie juos Nacionaliniam kibernetinio saugumo centrui (cert@nksc.lt), kreipkitės į policiją telefonu 112 arba per „Virtualų patrulį“ socialiniame tinkle „Facebook“ ar e. paštu virtualus.patrulis@policija.lt.
tv3.lt inf.