Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Lietuvoje

split_long.png
Nekilnojamojo turto savininkai mokestį sumokėti turi iki gruodžio 16 d. 2024 12 06

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) informuoja, kad gyventojai, kurių turimo nekilnojamojo turto (NT) bendra mokestinė vertė viršija 150 tūkst. eurų – NT mokesčio deklaracijas savarankiškai užpildyti bei mokestį už 2024 metus sumokėti turi iki gruodžio 16 d. (nes 15 d. nedarbo).

 

VMI duomenimis, už 2024 metus NT mokesčio deklaracijas turi pateikti beveik 36,6 tūkst. gyventojų, kurių preliminariai deklaruota mokesčių suma 16,7 mln. eurų. Šie duomenys dar gali keistis, atsižvelgiant į pačių gyventojų pateiktą papildomą informaciją – pvz., apie NT, kurį gyventojai nuomoja įmonėms.

 

„Džiugina augantis mokesčių mokėtojų sąmoningumas – nors NT mokesčio deklaravimui dar turime dvi savaites, tačiau deklaracijas jau pateikė kas penktas tai privalantis padaryti gyventojas. Šiuo metu gyventojai deklaravo 3 mln. eurų NT mokesčio – arba 18 proc. nuo visos sumos“, - teigia VMI viršininko pavaduotojas Martynas Endrijaitis pažymėdamas, kad 2023 m. NT mokestį iš viso deklaravo 36 tūkst. gyventojų, kurie į biudžetą sumokėjo 13,9 mln. eurų.

 

VMI primena, kad NT mokestį moka gyventojai už gyvenamosios, sodų, garažų, fermų, šiltnamių, ūkio, pagalbinio ūkio, mokslo, religinės, poilsio paskirties statinius (patalpas), žuvininkystės statinius ir inžinerinius statinius, kai jų bendra mokestinė vertė viršija 150 tūkst. eurų sumą (arba 200 tūkst. eurų, jei taikoma lengvata).

 

Viso savo turimo NT mokestines vertes galima sužinoti suvedus NT unikalius numerius VĮ „Registrų centras“ internetinėje svetainėje (paieška čia). Instrukciją, kaip tai padaryti, rasite čia.

 

Jei turimo NT mokestinės vertės viršija nustatytą ribą – būtina pateikti NT mokesčio deklaraciją (formą KIT715 v.2) e. būdu Elektroninio deklaravimo sistemoje (EDS) ir sumokėti mokestį (instrukciją rasite čia).

 

Visa aktuali informacija apie NT mokestį: www.vmi.lt > Domiuosi nekilnojamojo turto mokesčiu > Gyventojo nekilnojamojo turto mokesčio deklaracija KIT715 (arba čia). Konsultacijos mokesčių klausimais teikiamos telefonu +370 5 260 5060. Apsilankymui VMI aptarnavimo padaliniuose būtina išankstinė registracija.

 

VMI inf.

 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!