Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Lietuvoje

split_long.png
Informacinis pranešimas dėl Lietuvos Respublikos gyventojų turto deklaravimo įstatymo pakeitimo 2012 05 09

Informacinis pranešimas dėl Lietuvos Respublikos gyventojų turto deklaravimo įstatymo pakeitimo

 

Registracijos Nr. (18.18-31-1)-R-3940 2012-05-03

 

Naujas dokumentas

 

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos praneša, kad Lietuvos Respublikos Seimas 2012 m. balandžio 26 d. priėmė Lietuvos Respublikos gyventojų turto deklaravimo įstatymo 2 straipsnio pakeitimo įstatymą (Žin., 2012, Nr. 50-2446, toliau– Įstatymas).

 

Įstatyme įtvirtinta, kad Lietuvos Respublikos gyventojų turto deklaravimo įstatymo (toliau – GTDĮ) 2 straipsnio 1 dalies 1-23, 29 ir 30 punktuose išvardytas pareigas ataskaitiniais metais ėję gyventojai privalo deklaruoti turtą tuo atveju, jeigu jie yra nuolatiniai Lietuvos gyventojai. Sąvoka ,,nuolatinis Lietuvos gyventojas“ suprantama taip, kaip ji apibrėžiama Lietuvos Respublikos gyventojų pajamų mokesčio įstatyme (Žin., 2002, Nr. 73-3085, toliau– GPMĮ).

 

Taigi prievolė deklaruoti turtą pagal minėtus GTDĮ punktus atsiranda tuo atveju, kai fizinis asmuo atitinka abu kriterijus, t. y. jis:

 

1) ataskaitiniais metais ėjo (įskaitant ėjusį ne visus metus) pareigas, nurodytas GTDĮ 2 straipsnio 1 dalies 1-23, 29 ir 30 punktuose,

 

2) ataskaitiniais metais turėjo nuolatinio Lietuvos gyventojo statusą. Gyventojui, ataskaitiniais metais ėjusiam paminėtuose punktuose nurodytas pareigas, turto deklaruoti nereikia, jeigu jis pagal GPMĮ yra laikomas nenuolatiniu Lietuvos gyventoju. Pavyzdžiui, nėra prievolės deklaruoti turtą kredito įstaigos tarybos (valdybos) nariui, žurnalo vyriausiajam redaktoriui (redaktoriui), viešosios informacijos skleidėjo ar rengėjo tarybos (valdybos) nariui, laikomiems nenuolatiniais Lietuvos gyventojais.

 

GTDĮ 2 straipsnio 1 dalies 1-24, 27, 28, 29 ir 30 punktuose išvardytas pareigas ataskaitiniais metais ėjusių gyventojų šeimų nariai turtą deklaruoti privalo tuo atveju, jeigu jie yra nuolatiniai Lietuvos gyventojai.

 

Pažymėtina, kad nesikeitė GTDĮ nuostatos dėl gyventojų, pageidaujančių gauti piniginę socialinę paramą, valstybės garantuojamą teisinę pagalbą, valstybės paramą būstui įsigyti (išsinuomoti), dėl aukas (didesnės kaip 40 Lt) politinės kampanijos dalyviams suteikusių asmenų, taip pat dėl privalomą deklaruoti turtą turinčių 18 metų sulaukusių asmenų.

 

Tokie gyventojai įstatymų nustatyta tvarka deklaruoti turtą privalo neatsižvelgiant į tai, ar jie yra laikomi nuolatiniais Lietuvos gyventojais, ar ne.

 

Viršininko pavaduotoja Vilma Vildžiūnaitė

 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!