Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Verslas

split_long.png
Priminimas NT nuomotojams: nepamirškite deklaruoti pajamų 2020 05 13

 

Gyventojai 2019 m. nuomoję nekilnojamąjį turtą, turėtų nepamiršti pateikti pajamų deklaracijos ir sumokėti joje apskaičiuotą gyventojų pajamų mokestį (toliau - GPM).  Šiais metais tai privalu padaryti iki liepos 1 d.


„Pajamų deklaraciją pateikti turėtų tie gyventojai, kurie gyvenamosios paskirties patalpas kitiems gyventojams nuomojo įsigiję verslo liudijimą. Deklaraciją svarbu pateikti net ir tokiu atveju, jei per metus iš šios veiklos pajamų nebuvo gauta“, - sako VMI Mokestinių prievolių departamento direktorė Stasė Aliukonytė-Šnirienė.

 

Pasak VMI atstovės, bet koks nekilnojamasis turtas tiek kitiems gyventojams, tiek juridiniams asmenims taip pat gali būti nuomojamas ir be verslo liudijimo.

 

„Tokiu atveju metams pasibaigus tereikia deklaruoti gautas pajamas ir sumokėti 15 proc. gyventojų pajamų mokestį“, - sako S. Aliukonytė-Šnirienė, primindama, kad šiais metais pajamas deklaruoti ir mokesčius sumokėti reikia iki liepos 1 d.

 

2018 m. iš nekilnojamojo turto nuomos pajamų gavo daugiau nei 8,7 tūkst. gyventojų. Jų deklaruotos pajamos siekia 86,1 mln. eurų.

 

VMI primena, kad nekilnojamąjį turtą  nuomojant juridiniams asmenims arba gyventojams, vykdantiems individualią veiklą, gautos nuomos pajamos yra laikomos A klasės pajamomis. Tokiu atveju už GPM apskaičiuoja ir sumoka turto nuomininkas.

 

Gyventojų, kurie nekilnojamąjį turtą nuomoja neįsigijus verslo liudijimo, nuomos pajamoms taikomas 15 proc. pajamų mokesčio tarifas. Jeigu gyventojo per metus bendrai gautos pajamos (neįskaitant su darbo santykiais susijusių pajamų) viršija 120 vidutinių darbo užmokesčių sumą (t. y. 2019 m. – 136344 Eur), tai tokiu atveju viršijanti dalis yra apmokestinama 20 proc. tarifu.

 

VMI primena, kad pajamas patogiausia ir greičiausia deklaruoti naudojantis Elektroninio deklaravimo sistema (EDS, https://deklaravimas.vmi.lt). Nuo šiol pajamų deklaraciją užpildyti padeda EDS vedlys, pajamos deklaruojamos klausimų-atsakymų principu.

 

Savarankiškai aktualią informaciją apie deklaravimą, paaiškinimus, atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus bei individualią veiklą vykdantiems gyventojams skirtą vedlio video gidą galima rasti adresu https://www.vmi.lt/cms/deklaravimas-uz-2019-m, o kitus išsamius paaiškinimus – ir VMI vaizdo kanale.

 

Taip pat, aktuali informacija susijusi su deklaravimu, skelbiama socialinio tinklo „Facebook“ oficialiame VMI puslapyje: www.facebook.com/Valstybinemokesciuinspekcija.

 

VMI prie FM inf.

 
Komentarai (0)
Naujas komentaras
Jūsų el. paštas
 
Jūsų vardas
Komentaras
Apsaugos kodas secimg
 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!