Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Komentarai ir konsultacijos

split_long.png
Pakeistos SAV pranešimų apie savarankiškai dirbančius asmenis pateikimo taisyklės 2018 03 27

 

Kokie šiose taisyklėse įvardyti pakeitimai? Pavyzdžiui:

 

SAV pranešimus apie savarankiškai dirbančius asmenis pateikti privalo:

 

♦ individualios įmonės, mažosios bendrijos, tikrosios ūkinės bendrijos, komanditinės ūkinės bendrijos, kai individualios įmonės savininkas, mažosios bendrijos narys ar ūkinės bendrijos tikrasis narys už kalendorinį mėnesį išsiima asmeniniams poreikiams lėšų sumą;

 

♦asmenys, kurie verčiasi individualia veikla, kai už kalendorinį mėnesį socialinio draudimo įmokas apskaičiuoja ir moka avansu;

 

♦ūkininkai ir jų partneriai, kai už kalendorinį mėnesį socialinio draudimo įmokas apskaičiuoja ir moka avansu;

 

♦SAV pranešimo gali neteikti ūkininkai ir jų partneriai, kurių pajamos mokestiniu laikotarpiu nėra apmokestinamos gyventojų pajamų mokesčiu pagal Gyventojų pajamų mokesčio įstatymo nuostatas ir kurie nedeklaruoja individualios žemės ūkio veiklos pajamų;

 

♦šeimynos, kai už šeimynos dalyvį už kalendorinį mėnesį apskaičiuoja ir moka socialinio draudimo įmokas nuo sumos, didesnės negu numatytos Lietuvos Respublikos šeimynų įstatyme;

 

♦draudėjai, kurie neteikė nei SAV pranešimų pagal šių Taisyklių 5.1-5.4 papunkčius, nei Valstybinei mokesčių inspekcijai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – Valstybinė mokesčių inspekcija) duomenų apie individualios veiklos pajamas, gautas (uždirbtas) mokestinio laikotarpio mėnesiais, taip pat draudėjai, kurie teikė SAV pranešimus pagal Taisyklių 5.1-5.4 papunkčius, tačiau juose pateikti duomenys nesutampa su Valstybinei mokesčių inspekcijai deklaruota pajamų metine suma ar išsiimama asmeniniams poreikiams lėšų suma, nuo kurios skaičiuojamos socialinio draudimo įmokos;

 

♦SAV pranešimo galima neteikti, kai pagal šių Taisyklių 5.1-5.4 papunkčius pateiktus duomenis valstybiniam socialiniam draudimui deklaruojamų pajamų suma už kalendorinius metus nurodyta didesnė negu Valstybinei mokesčių inspekcijai deklaruota pajamų metinė suma ar išsiimama asmeniniams poreikiams lėšų suma, nuo kurios skaičiuojamos socialinio draudimo įmokos, ir draudėjas nesikreipia dėl socialinio draudimo įmokų grąžinimo ar užskaitymo į būsimus laikotarpius;

 

♦Draudėjai SAV pranešimą šiose Taisyklėse nustatyta tvarka ir terminais turi pateikti tuo atveju, kai individualių įmonių savininkai, mažųjų bendrijų nariai, ūkinių bendrijų tikrieji nariai, ūkininkai bei jų partneriai ir asmenys, kurie verčiasi individualia veikla, vienus metus nuo pirmosios veiklos pradžios socialinio draudimo įmokų gali nemokėti, tačiau jas sumoka.

 

Daugiau – https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/821850a02d0811e88ea9fc46d2024961

 
Komentarai (0)
Naujas komentaras
Jūsų el. paštas
 
Jūsų vardas
Komentaras
Apsaugos kodas secimg
 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!