Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Komentarai ir konsultacijos

split_long.png
Nustatytas trejų metų akcizų didinimo planas cigaretėms, cigarams bei cigarilėms ir rūkomajam tabakui 2018 07 10

 

 

Seimas nustatė trejų metų akcizų didinimo planą cigaretėms, cigarams bei cigarilėms ir rūkomajam tabakui: cigaretėms kasmet vidutiniškai po 6 proc., cigarams bei cigarilėms kasmet vidutiniškai po 14 proc., rūkomajam tabakui kasmet vidutiniškai po 14 proc.

 

Taip pat reglamentuotas akcizų taikymas kaitinamojo tabako produktams (taikyti 68,6 euro už kilogramą tabako akcizų tarifą), nustatyti akcizai elektroninių cigarečių skysčiui, kurie iš esmės laikytini apdoroto tabako pakaitalais kartu įvertinus ir kitų Europos Sąjungos valstybių narių praktikoje taikomą apmokestinimą, nustatant šiam produktui 0,12 eurų mililitrui akcizo tarifą.

 

Dėl mokestinių veiksnių cigarečių pakelis (kuriame yra 20 vnt. cigarečių) vidutiniškai galėtų pabrangti apie 0,11 euro (pakelis pigiausių cigarečių – 0,15 euro), atitinkamo svorio cigarilių pakelis (kuriame yra 10 vnt. cigarilių) – apie 0,12 euro, o 30 gramų rūkomojo tabako – apie 0,30 euro.

 

Nustatytas skirtingas atskirų įstatymo straipsnių dalių įsigaliojimas.

 

Pirmieji pakeitimai įsigalioja 2019 m. kovo 1 d.

 

Taip pat nustatyta, kad asmenys, prekiaujantys elektroninių cigarečių skysčiu ir 2019 m. kovo 1 d. laikantys elektroninių cigarečių skystį, privalo centrinio mokesčių administratoriaus nustatyta tvarka per 5 darbo dienas inventorizuoti 2019 m. kovo 1 d. jiems nuosavybės teise priklausantį elektroninių cigarečių skystį ir pateikti inventorizacijos aktą vietos mokesčių administratoriui, kurio veiklos teritorijoje jie registruoti mokesčių mokėtojais.

 

Šioje dalyje nurodyti asmenys  iki 2019 m. balandžio 15 d. privalo vietos mokesčių administratoriui, kurio veiklos teritorijoje jie registruoti mokesčių mokėtojais, pateikti šiame įstatyme įtvirtintą akcizų už elektroninių cigarečių skystį deklaraciją.

 

Nustatyta, kad asmenys, kurie yra kiti negu akcizais apmokestinamų prekių sandėlių savininkai, turintys teisę verstis didmenine prekyba tabako gaminiais, ir 2019 m. kovo 1 d. laikantys kaitinamojo tabako produktus, už kuriuos akcizai nesumokėti, privalo centrinio mokesčių administratoriaus nustatyta tvarka per 5 darbo dienas inventorizuoti 2019 m. kovo 1 d. jiems  nuosavybės teise priklausančius kaitinamojo tabako produktus ir pateikti inventorizacijos aktą vietos mokesčių administratoriui, kurio veiklos teritorijoje jie registruoti mokesčių mokėtojais.

 

Šioje dalyje nurodyti asmenys iki 2019 m. balandžio 15 d. privalo vietos mokesčių administratoriui, kurio veiklos teritorijoje jie registruoti mokesčių mokėtojais, pateikti šiame įstatyme nurodytą akcizų už kaitinamojo tabako produktus deklaraciją.

 

Daugiau – https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/5f4fbc907f8111e8ae2bfd1913d66d57

 
Komentarai (0)
Naujas komentaras
Jūsų el. paštas
 
Jūsų vardas
Komentaras
Apsaugos kodas secimg
 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!