Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Komentarai ir konsultacijos

split_long.png
Pakeistos Pridėtinės vertės mokesčio deklaracijos ir kitų su šiuo mokesčiu susijusių formų bei jų užpildymo taisyklės 2019 01 02

 

Štai keletas pakeitimų:

 

1.2.4. Pakeičiu 26 punktą ir jį išdėstau taip:

 

„26. 10 laukelis neužpildomas.“

1.2.5. Pakeičiu 28.1 papunktį ir jį išdėstau taip:  

„28.1. PVM mokėtojo šalies teritorijoje patiektų prekių ir suteiktų paslaugų (įskaitant atvejus, kai perleistas vienatipis kuponas ir kai telekomunikacijų, radijo ir televizijos transliavimo ir (arba) elektroniniu būdu teikiamos paslaugos laikomos suteiktos šalies teritorijoje, vadovaujantis PVM įstatymo 13 straipsnio 152 dalies nuostatomis), apmokestinamų atitinkamai taikant standartinį PVM tarifą bei lengvatinius PVM tarifus (jeigu tokie nustatyti), apmokestinamoji vertė, išskyrus tokių prekių ir paslaugų, deklaruojamų PVM deklaracijos 12, 14–16 laukeliuose, apmokestinamąją vertę;“.

 

1.2.6. Pakeičiu 28.6 papunktį ir jį išdėstau taip:

„28.6. per mokestinį laikotarpį gautą avansą (už Taisyklių 28.1–28.3 papunkčiuose nurodytus sandorius), nuo kurio buvo apskaičiuotas PVM. Pinigai, gauti už daugiatipio kupono perleidimą, nelaikomi avansu ir nedeklaruojami;

 

1.2.7. Pakeičiu 31 punktą ir jį išdėstau taip:

„31. 14 laukelyje turi būti įrašoma PVM įstatymo 5 ir 8 straipsniuose nustatytais atvejais prekių ir paslaugų (įskaitant atvejus, kai perleistas / panaudotas vienatipis kuponas), suvartotų PVM mokėtojo privatiems poreikiams tenkinti, apmokestinamoji vertė, įskaitant patikslintas apmokestinamosios vertės sumas (su minuso ženklu – kai apmokestinamoji vertė mažinama, teigiama suma – kai apmokestinamoji vertė didinama).“

 

1.2.8. Pakeičiu 42.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

„42.2. iš Lietuvos Respublikos PVM mokėtojų įsigytų prekių ir paslaugų (įskaitant vienatipius kuponus) pirkimo PVM suma, nurodyta prekių ir paslaugų įsigijimo dokumentuose, įskaitant pirkimo PVM sumą įsigytų prekių ir paslaugų, skirtų nuotolinei prekybai vykdyti kitoje valstybėje narėje, už kurias pardavimo PVM sumokamas toje valstybėje narėje, kurioje Lietuvos Respublikos PVM mokėtojas įsiregistruoja PVM mokėtoju nuotolinei prekybai;“.

 

1.2.9. Pakeičiu 46.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

„46.1. PVM deklaracijos 11 laukelyje deklaruotos šalies teritorijoje patiektų prekių ir suteiktų paslaugų (įskaitant atvejus, kai perleistas vienatipis kuponas), apmokestinamų taikant standartinį PVM tarifą, apmokestinamosios vertės;“.

 

1.2.10. Pakeičiu 46.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

„46.2. PVM deklaracijos 14 laukelyje deklaruotos privatiems poreikiams sunaudotų prekių ir paslaugų (įskaitant atvejus, kai perleistas / panaudotas vienatipis kuponas), apmokestinamų taikant standartinį PVM tarifą, apmokestinamosios vertės;“.

 

1.2.11. Pakeičiu 47.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

„47.1. PVM deklaracijos 11 laukelyje deklaruotos šalies teritorijoje patiektų prekių ir suteiktų paslaugų (įskaitant atvejus, kai perleistas vienatipis kuponas), PVM įstatyme nurodytais atvejais apmokestinamų taikant lengvatinį 9 procentų dydžio PVM tarifą, apmokestinamosios vertės;“.

 

1.2.12. Pakeičiu 47.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

„47.2. PVM deklaracijos 14 laukelyje deklaruotos PVM mokėtojo privatiems poreikiams sunaudotų prekių ir paslaugų (įskaitant atvejus, kai perleistas / panaudotas vienatipis kuponas), apmokestinamų taikant lengvatinį 9 procentų dydžio PVM tarifą, apmokestinamosios vertės.“

 

1.2.13. Pakeičiu 48 punktą ir jį išdėstau taip: 

„48. 31 laukelyje turi būti įrašoma pardavimo PVM suma, įskaitant patikslintas PVM sumas (su minuso ženklu, kai PVM suma mažinama, teigiama suma – kai PVM suma didinama), apskaičiuota nuo:

48.1. PVM deklaracijos 11 laukelyje deklaruotos šalies teritorijoje patiektų prekių ir suteiktų paslaugų (įskaitant atvejus, kai perleistas vienatipis kuponas), PVM įstatyme nurodytais atvejais apmokestinamų taikant lengvatinį 5 procentų dydžio PVM tarifą, apmokestinamosios vertės;

48.2. PVM deklaracijos 14 laukelyje deklaruotos PVM mokėtojo privatiems poreikiams sunaudotų prekių ir paslaugų (įskaitant atvejus, kai perleistas / panaudotas vienatipis kuponas), apmokestinamų taikant lengvatinį 5 procentų dydžio PVM tarifą, apmokestinamosios vertės.“

 

Daugiau – https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/491379000cce11e9a5eaf2cd290f1944

 
Komentarai (0)
Naujas komentaras
Jūsų el. paštas
 
Jūsų vardas
Komentaras
Apsaugos kodas secimg
 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!