Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Klausimai - atsakymai

split_long.png
Ar asmenys, kurie nėra PVM mokėtojai, tiekdami naujas transporto priemones į kitą ES valstybę narę, privalo išrašyti PVM sąskaitą faktūrą? 2026 06 12

Taip. Kai į kitą ES valstybę narę tiekiamos naujos transporto priemonės, jų tiekimo faktą PVM sąskaita faktūra privalo įforminti ir asmenys, kurie nėra PVM mokėtojai (viešosios įstaigos, biudžetinės įstaigos, verslo liudijimus įsigiję fiziniai asmenys, bankai, draudimo įstaigos, fiziniai asmenys, nevykdantys ekonominės veiklos, ir kiti), neatsižvelgiant į tai, kokiam asmeniui nauja transporto priemonė tiekiama.

 

Plačiau apie prievoles, tiekiant naujas transporto priemones į kitą valstybę narę, skaitykite čia.

 

Teises aktai
 
Komentarai (0)
Naujas komentaras
Jūsų el. paštas
 
Jūsų vardas
Komentaras
Apsaugos kodas secimg
 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!