Buhalteriams, finansininkams, vadovams, teisininkams, biurų administratoriams. JŪS PRIVALOTE ŽINOTI DAUGIAU!

Klausimai - atsakymai

split_long.png
VMI paaiškina, kokia yra skundų nagrinėjimo Mokestinių ginčų komisijoje tvarka 2023 05 30
Ši informacija skelbiama:

VMI sprendimų ir veiksmų apskundimas (144-160 str.)

 

Aspektas

Komentarai

Skundo padavimo MGK tvarka ir terminai

Mokestinių ginčų komisija (toliau — MGK) nagrinėja mokestinius ginčus, kurie kyla tarp mokesčių mokėtojo ir VMI.

Skundas MGK paduodamas raštu per VMI ne vėliau kaip per 20 dienų nuo VMI sprendimo įteikimo mokesčių mokėtojui dienos.

VMI per 3 darbo dienas nuo skundo gavimo dienos parengia mokestinio ginčo bylą ir perduoda ją MGK.

Jeigu mokesčių mokėtojas laiku negavo VMI sprendimo, jis turi teisę pateikti skundą MGK per 20 dienų nuo termino VMI sprendimui dėl mokestinio ginčo priimti pasibaigimo dienos.

Per kiek dienų nuo skundo gavimo dienos MGK priima sprendimą?

MGK sprendimą dėl skundo dėl mokestinio ginčo priima per 60 dienų nuo skundo gavimo dienos. Mokesčių mokėtojo prašymu šis terminas MGK sprendimu gali būti sutrumpinamas iki 30 dienų. Apie tai turi būti raštu pranešta skundą padavusiam mokesčių mokėtojui bei VMI.

Skundo dėl mokestinio ginčo nagrinėjimo sustabdymas

Skundo dėl mokestinio ginčo nagrinėjimą galima sustabdyti, jeigu:

  1. priimamas sprendimas visiškai ar iš dalies priklauso nuo tam tikrų juridinių faktų buvimo ar nebuvimo, kurie dar turi būti nustatyti teismo ar teisėsaugos institucijos arba užsienio valstybės įstaigos ar institucijos (pvz., mokesčių mokėtojui ar kitam asmeniui yra iškelta baudžiamoji byla, kurioje nustatinėjamas atitinkamas faktas, su kuriuo tiesiogiai siejamas mokesčių mokėtojo apmokestinimo klausimas ir kt.). Skundo ar jo dalies dėl mokestinio ginčo nagrinėjimas sustabdomas, iki ikiteisminė mokestinį ginčą nagrinėjanti institucija sužinos, kad minėta įstaiga ar institucija nustatė tokio fakto buvimą ar nebuvimą.

  2. jei dėl ginčijamų sumų yra pradėtos dvigubo apmokestinimo ginčų sprendimo procedūros, numatytos Lietuvos Respublikos sudarytose ir taikomose dvigubo apmokestinimo išvengimo sutartyse, Dvigubo apmokestinimo ginčų sprendimo įstatyme, Konvencijoje 90/436/EEB dėl dvigubo apmokestinimo išvengimo koreguojant asocijuotų įmonių pelną arba Daugiašalėje konvencijoje. Nagrinėjimas sustabdomas iki šioje dalyje nurodytų procedūrų užbaigimo.

Sustabdyti skundo dėl mokestinio ginčo nagrinėjimą gali VMI ir MGK.

 

Dalintis:

Gaukite naujienas el. paštu

RSS

U Ž D U O K I T E   K L A U S I M Ą

             info@infolangas.lt

D Ė M E S I O ! ! !

D Ė M E S I O ! ! !

Savaitės sentencija

Nori išgirsti protingą atsakymą, protingai ir klausk.

J. V. Gėtė

Senesnės sentencijos

Buhalterio kalendorius

<
2026 m. spalis
>
I
II
III
IV
V
VI
VII
28
29
30
1
Akcijos
MOKESČIŲ KALENDORIUS
NEMOKAMI seminarai
Renginiai
REIKŠMINGOS datos
 
 

split

split

Verta žinoti

Lietuvos Respublikos Seimas 2026-uosius paskelbė Žemaičių vyskupo Motiejaus Kazimiero Valančiaus, Lietuvos radijo, Lietuvos Helsinkio grupės ir Balio Gajausko metais

split

NAUJI mokymai - Tapkite profesionalu su LINKEDIN

AKTUALŪS nuotoliniai mokymai IŠMANUSIS BIURAS

 

→  SUSIDOMĖJOTE?

split

Vardadieniai

split

Šiandien orai Lietuvoje

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Alytuje Orai Marijampolėje Orai Utenoje Orai Kėdainiuose Orai Ukmergėje Orai Mažeikiuose

9,56€  8,00 €   / IŠPARDUOTA!