RENGINIAI
RENGINIAI > Projektų valdymas. Nuo ko pradėti? Nuotoliniai mokymai. | Spausdinti |
Projektų valdymas. Nuo ko pradėti? Nuotoliniai mokymai. | 2022 06 02 |
- Birželio 13 d. Nuotoliniai mokymai
Seminarą veda
Programa
Projektų valdymas organizacijoje padeda chaosą bei gaisrų gesinimą paversti valdoma žingsnių seka ir rizikų valdymu. Mokymų tikslas – darbuotojams suteikti bazines žinias apie projektų valdymą, kad jie gebėtų projektines veiklas įmonėje valdyti remdamiesi gerosiomis pasaulinėmis praktikomis (PMBOK®, PRINCE2, IPMA, AGILE: Scrum).
Mokymuose:
- suprasite, kas yra projektas ir kokie svarbiausi projektų valdymo elementai;
- išmoksite efektyviai planuoti projektus, identifikuoti ir vertinti rizikas;
- išmoksite identifikuoti visas suinteresuotas šalis, suderinti projekto eigą (sukurti komunikacijos planą);
- išmoksite valdyti ir matuoti projektų eigą ir rezultatą, koreguoti projektą jo metu bei deleguoti užduotis projekto komandos dalyviams;
- mokymų metu išbandytus projektų valdymo įrankius (SMART tikslas, WBS, darbų grafiko sudarymas, rizikų vertinimas, komunikacijos planas, projekto rezultato vertinimas) gebėsite taikyti praktiškai.
Mokymai skirti:
- Privataus ir viešojo sektorių organizacijų įvairaus lygmens vadovams ir specialistams, dirbantiems su projektinėmis užduotimis.
Programa
Projektų valdymas organizacijose:
- Kas yra projektas? Kuo skiriasi projektinė ir funkcinė organizacija?
- Tarptautiniai projektų valdymo standartai. Projektų valdymo procesas.
Projekto inicijavimas ir pagrindiniai planavimo žingsniai:
- Projekto loginė struktūra. Tikslų prioritetai ir SMART tikslas. Apimties, laiko, kaštų planavimas ir projekto atsiperkamumo vertinimas;
- Projekto veiklų identifikavimas. Veiklų matricos (WBS) sudarymas (praktinė užduotis).
Projekto ir rizikų planas:
- Projekto tvarkaraštis. Ganto diagramos sudarymo užduotis. Kritinis kelias (praktinė užduotis);
- Rizikų identifikavimas (praktinė užduotis) ir valdymo įrankiai.
Darbas su komanda ir optimali komunikacija:
- Projekto grupės planavimas; žmogiškųjų ir kitų darbo išteklių veiklos valdymas ir užduočių delegavimas;
- Efektyvi darbuotojų komunikacija ir suinteresuotų šalių valdymas, bendradarbiavimas su projekto savininku.
Projekto vykdymas, kontrolė ir užbaigimas:
- Projekto vykdymas, eigos stebėsena ir kontrolė;
- Projekto užbaigimas ir rezultatų vertinimas;
- Lankstūs projektų valdymo įrankiai ir metodai:
a) SCRUM. Agile;
b) KANBAN metodas.
Seminaro darbotvarkė
9:00 Mokymų pradžia
Seminaro kaina:
Seminaro trukmė:
7 akad. val.
Registruokitės jau šiandien!